ציפוי אפוקסי לרצפות

ציפוי אפוקסי לרצפת בטון

ריצוף בטון נהיה נפוץ מאוד בימינו הן לשימושים מסחריים והן לשימוש ביתי. ישנם יתרונות רבים הנלווים לריצוף בטון: הוא משתלב בקלות עם כל עיצוב, בכל צבע וייחודי ביותר. בנוסף כידוע ניתן לשלב ריצוף בטון עם כל סוג של ריצוף אחר. עם זאת חשוב לזכור כי גם לבטון, כמו כל חומר ריצוף אותו נבחר ישנה היכולת להישחק, וכאן נכנס לתמונה ציפוי אפוקסי לרצפת בטון.

למה זה מתאים?

בשנים האחרונות הטרנד קורם עוד וגידים ויותר ויותר אנשים הבוחרים בריצוף בטון לבית או לעסק שלהם יודעים כי שילוב של ציפוי אפוקסי לרצפת בטון הוא כמעט חובה, מעבר לעובדה העיצובית שמאפשרת "לשחק" עם ריצוף הבטון בשילוב של גווני צבעים אינסופיים, ציפוי האפוקסי מוסיף אלמנט בטיחותי ואיכותי המאריך בשנים רבות את עמידות הבטון.

גמישות עיצובית

יתרונותיו המובהקים של האפוקסי כחומר אשר הינו אחד מהחזקים ביותר בגזרת החומרים הקיימים מביאים אותו להיות רלוונטי ביותר לשילוב כציפוי אפוקסי לכל סוג רצפה, אינספור מבחר של צבעים הניתנים לבחירה מ-RAL הצבעים הקיים נותן מרחב רב להגשמת כל כיוון עיצובי אותו תבחרו, כך שבו זמנית אתם נהנים מגמישות עיצובית ומשלבים עמידות איכותית לשנים רבות. כשאתם באים לעשות ריצוף בטון, תדעו שיש על מי לסמוך כדי שיבצע עבורכם ציפוי אפוקסי לרצפת בטון. צוות חברת י.ש.ג.ב פתרונות אפוקסי זכה לשמחתו לבצע ציפוי עבור מאות אלפי מטרים רבועים עבור: בתים פרטיים, דירות לופט, מוסכים, אולמות תצוגה, אולמות וגני אירועים ועוד. בואו לשלב את העמידות והאיכותיות של האפוקסי עם ריצוף בטון נדיר ביופיו.

דילוג לתוכן